Unii poate vor recunoaste data, e ziua Apocalipsei:). Eu mi-am notat si in telefon, am pus sa imi aminteasca cu o zi inainte...
Trecand peste faptul ca pe 8 august 2009 e programata alta pocalipsa, detalii aici sa vedem ce se intampla in 2012...Sau mai bine zis ce se crede ca se va intampla atunci

1. Timpul va ajunge la zero.
Huh? asta cum vine? Eu nu intelege...
2. Clima se va schimba dramatic.
Si acum se schimba, mereu s-a schimbat clima...
3. ADN-ul uman va suferi o reprogramare si va fi imbunatatit, avand 12 spirale in loc de doua.
Pai daca se modifica ADN-ul atunci nu mai suntem oameni...
4. Fenomenul inversarii polilor.
Asta se presupune ca s-a mai intamplat dar in timp, nu brusc...
6. Planeta Nibiru ne face o vizita.
Si impreuna cu planeta asta vin catastrofe, extraterestri,dumnezei si mai stiu eu ce. Nu asa se zice?
7. Se "termina" calendarul maya.
De fapt nu se termina, dar lumea in ultimul timp tot se agata de lucruri care "prevestesc" Apocalipsa

Sunt voci care sustin ca mayasii nu au mai inregistrat nimic dincolo de aceasta data fatidica, insa exista documente care par sa contrazica acest lucru. Anumite ramasite ale culturii mayase vorbesc si despre alte evenimente care au loc dupa 2012. Multe dintre acestea sunt prezentate sub forma unor date foarte indepartate. Intr-una dintre tablitele inscriptionate de la Palenque, apare o alta data a calendarului, 1.0.0.00.8 5 Lamat 1 Mol, echivalentul datei de 21 octombrie 4772, cu aproape 3 000 de ani in viitor. Regele Pacal din Palenque a prezis ca la aceasta data un important eveniment mayas isi va sarbatori a 88-a aniversare, sugerand astfel ca acesta nu credea ca lumea se va termina in 2012.

Vom trai si vom vedea...Apropo, voi cum ati petrecut ultimul sfarsit al lumii? Parca era pe 31-dec-1999 - 1-ian-2000...



Leave a Reply.

    Spune NU drogurilor!

    Contact

    [email protected]

    Archives

    November 2009
    October 2009
    September 2009
    August 2009
    July 2009
    June 2009
    May 2009
    April 2009
    March 2009
    December 2008
    November 2008

    RSS Feed