O convorbire de pe un anume chat...
Later edit: chatul: wap.orange.ro iar nick-ul copilei asteia: LOVEUEMY
copil atomic:Ma doare un deget.k m-am taiat.
eu: Cum ai reusit?
copil atomic: Eu m-am taiat k am vrut sa fak un experiment
eu: Ce experiment?
copil atomic: Cu sange de la mine si de la o pisica
eu: Sange de pisica?
copil atomic: Am ucis pisica am luat niste sange de la ea si l-am amestecat cu al meu
eu: Ce credeai ca se intampla?
copil atomic: Eram curioasa
eu:Cum ai omorat pisica?
copil atomic: Nu am uciso eu un baiat.
eu: Dar cum? Si ce pisica?
copil atomic: Cu toporul.era o mata pe strada.
eu: totusi, ce muzica asculti?
copil atomic: Rock,u?
eu: tot rock. ce genuri de rock iti plac?
copil atomic:De toate. Metalica,TH si simple plan mai mult
eu: de darkthrone sau burzum ai auzit?
copil atomic: Nu cred. u esti rocker?
eu::mm, pai doar ascult rock...esti cumva interesata de satanism?
copil atomic:Cam.da.dc.tu esti?
eu:Nu. Ce stii u de satanism?
copil atomic: Pur si simplu imi place.sa vad oameni MORTI.
eu:De ce?
copil atomic: Nu stiu.asa sunt eu.banuiesc k iti plac filmele horror.care e preferatul tau?
eu:Nu am un film preferat..ce ai mai omorat?
copil atomic: Am taiat coada la alta pisica. U ce ai ucis?
copil atomic: Ai parul lung, te imbraci in negru?
eu: nu. daca ascult rock nu inseamna ca tre sa fiu asa. De ce iti place sa chinui animalele?
copil atomic: k sa ma simt bine.
eu: Dar de ce le chinui? ce ti-au facut ele tie?
copil atomic: Pai cum dak nu le suport? mie imi plac paianjenii si ciorile.
eu:Ce, tu ai acasa paianjeni sau ciori?
copil atomic: Nu.dc? Am avut unul da a inghetat k l-am pus in congelator pt experimente
eu:alte experimente?
copil atomic: Da.asta e pasiunea mea.
eu: Eu acasa am doua pisici...
copil atomic: Si le omori?Eu am una aksa da pe ea o iubesc nu o omor.
copil atomic: Imi dai mie pisicile sau le ucidem impreuna?
eu: Eu nu-s din pacate psihopat ca sa chinui niste animalute..
copil atomic: Eu sunt nebuna?
eu: Bingo

La inceput credeam ca tipa doar glumeste, dar apoi m-am gandit: un grup de emo din Rusia au fost in stare sa omoare o fata din grupul lor ca apoi sa o manance cu , cartofi fierti...Deci, de ce nu ar exista si in Romania niste descreierati?

Link
5/9/2009 04:45:36 pm

Inchiriez pisica pentru experimente. Pret avantajos, de criza! Accept si plata in bonuri de masa.

Reply



Leave a Reply.

    Spune NU drogurilor!

    Contact

    [email protected]

    Archives

    November 2009
    October 2009
    September 2009
    August 2009
    July 2009
    June 2009
    May 2009
    April 2009
    March 2009
    December 2008
    November 2008

    RSS Feed