O discutie pe mess,  cam mult dar..eh...asta e. Si tin sa precizez ca in noaptea aceea nu am visat mosnegi senili:)

1
.Levitic 25:44 spune ca pot avea sclavi (robi), si femeie si barbat, ce pot fi cumparati de la natiile vecine. Un prieten sustine ca as putea lua moldoveni de peste Prut dar nu bulgari. Se poate clarifica de ce nu as putea avea 3 sclavi bulgari?
2. Pentru ca sunt vremuri de criza economica, as vrea sa-mi vand fata ca sclava asa cum spune in Exod 21:7. Care ar fi un pret rezonabil avand in vedere circumstantele actuale?
3. Stiu ca nu am voie sa am niciun fel de contact cu o femeie cand este in perioada menstruatiei - Levitic 15: 19-24. Problema este cum stiu cand este in aceasta perioada? Am incercat sa intreb, dar multe femei se simt ofensate.
4: Cand ard un taur pe altar ca sacrificiu, stiu ca mireasma lui creaza placere Domnului - Levitic 1:9. Problema este cu vecinii care spun ca nu le place. Sa-i iau la bataie?
5: In aceasta perioada de criza economica, seful m-a pus sa lucrez si sambata. Exod 35:2 spune clar ca el trebuie omorat. Sunt obligat moral sa-l omor cu mana mea, sau ar trebui sa chem politia pentru asta?
6: O prietena sustine ca si mancatul scoicilor si fructelor de mare este o spurcaciune - Levitic 11:10, dar una mai mica decat homosexualitatea. Eu nu sunt de acord. Pot fi lamurit? Sunt mai multe “grade” de spurcaciune?
7: Levitic 21:20 spune clar ca nu pot aduce daruri lui Dumnezeu daca am o problema cu ochii. Trebuie sa admit ca port ochelari. Vederea mea trebuie sa fie 100% naturala sau se poate lasa loc de interpretare?
8: Majoritatea prietenilor mei isi tund si perciunii si barba, chiar daca este explicit interzis in Levitic 19:27. Cum ar trebui ei sa moara?
9: Stiu din Levitic 11:6-8 ca atingerea pieii unui porc mort ma face necurat. Totusi pot sa joc rugby cu o minge clasica daca port manusi?
10: Unchiul meu are o ferma si a incalcat ce spune Levitic 19:19 semanand ogorul cu doua seminte diferite iar sotia lui poarta haine facute din doua tesaturi diferite (lana/poliester). Deasemenea el injura si blasfemiaza mai tot timpul. Este necesar sa ma chinui sa strang tot satul sa-l omoram cu pietre asa cum spune in Levitic 24: 10-16? Nu ar fi mai simplu sa-l ardem pana moare in cadrul familiei asa cum spune in Levitic 20:14?


mihai.mihaila: de unde draq scotzi toate tampeniile astea?
mihai.mihaila: tu chiar n-ai se face?
mihai.mihaila: sau sunt attatia oameni psihopati pe lumea asta care nn-au ce face decat sa se gandeasca cum sa intoarca si sa rastalmaceasca cuvintele bibliei?
cimajes: dar vreau sclavi bulgari:D
mihai.mihaila:Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu care Te-ai rastignit pe Cruce, ajuta-l pe robul tau Silviu sa inteleaga maretia ta
mihai.mihaila: si iarta-l ca nu stie ce face
cimajes: =))
mihai.mihaila: esti pierdut in spatiu si in timp omule
mihai.mihaila: ai uitat cine te-a creat
cimajes: mama
mihai.mihaila: poate se va indura Dumnezeu si de tine vre-odata... ca sa nu cumva sa te ingrozesti in ziua Judecatii de cat de indiferent ai putut sa fii
mihai.mihaila: si vorbesc foarte serios
mihai.mihaila: lasam stilul de discutie din conferintza
mihai.mihaila: vorbesc serios
mihai.mihaila: chinul cel mai mare si arzator al celor din iad e cand se gandesc ca iadul e vesnic
mihai.mihaila: si pt o viatza de cacat de maxim 90 de ani....ai pierdut o vesnicie
cimajes: mie place focul
mihai.mihaila: bun
mihai.mihaila: du-te si tine 1 minut mana in foc la aragaz
mihai.mihaila: si ne vedem maine
mihai.mihaila: hm?
cimajes: nu ms
mihai.mihaila: ce zici?
mihai.mihaila: pai?
cimajes: daca nu e iad si bag mana ca boul in foc degeaba?/:)
cimajes: daca e sa ajung in iad asta e, sunt resemnat
mihai.mihaila: dar sa nu crezi ca va fi un foc material neaparat
cimajes: dar NU renunt la convingerile mele
mihai.mihaila: ca orcum trupul asta nu suporta un chin vesnic
mihai.mihaila: asa ar fi simplu
mihai.mihaila: suferi o zi si mori
mihai.mihaila: dispari
mihai.mihaila: dar nu e asa
mihai.mihaila: sa stii ca au fost oameni pe lumea asta care ziceau la fel ca tine
mihai.mihaila: dar pt rugaciunile altora arzatoare catre Dumnezeu s-au mantuit
mihai.mihaila: au avut o clipa de trezire, de remuscare
mihai.mihaila: care i-a determinat sa se intoarca
mihai.mihaila: constiintza iti joaca feste
cimajes: :-j
mihai.mihaila: asa ca...nu fi tu asa sigur ca vei ramane in convingerile tale
cimajes: conversatie buna pt blog
mihai.mihaila: da....
mihai.mihaila: silviule
mihai.mihaila: vorbesc foarte serios
mihai.mihaila: eu am simtit de multe ori puterea rugaciunii in familia mea
mihai.mihaila: si mai ales postul
cimajes: (:|
mihai.mihaila: de multe ori
mihai.mihaila: pt mine nu-mi trebe niciun alt argument ca  Dumnezeu exista
mihai.mihaila: pt ca eu L-am simtit
mihai.mihaila: nustiu ...n-ai cum sa intelegi in starea asta simtamantul pe care il poti avea cu Dumnezeu
cimajes: chiar crezi ca citesc tot ce zici?:-"
mihai.mihaila: nujtiu...dar eu imi fac datoria
mihai.mihaila: ca sa nu care cumva  la judecata sa ma intrebe: "da asta de ce nu iai spus?"
cimajes: :))
mihai.mihaila: tine de trine dak citesti sau nu
cimajes: egoistule, te gandesti doar la tine=))
mihai.mihaila: dakk ma gandeam numai si numai la mine nu imi bateam capu sa-ti zic nimic
mihai.mihaila: uite silviule: asta a reusit sa faca comunismul; l-a indepartat pe om de Dumnezeu si i-a golit constiintza religioasa asa incat sa uite cu totul cre ii e rostul pe pamant
mihai.mihaila: si a reusit
mihai.mihaila: acum cand a venit libertatea de dupa 89 omu nu tre sa il mai fortezi sa renunte la religie
cimajes: (:|
mihai.mihaila: i-a devenit uricioasa
mihai.mihaila: si mai zici ca n-au ei treaba cu religia?
mihai.mihaila: ca nu se chinuie sa o distruga?
mihai.mihaila: ca e fleac pt ei?
mihai.mihaila: se chinuie din rasputeri
cimajes: nu se chinuie nimeni, nu dau atata importanta:)
mihai.mihaila: dar credintza va dainui si prin cativa oameni
mihai.mihaila: si asta nu o spun eu
mihai.mihaila: o spun mari sfinti ai bisericii Ortodoxe
cimajes: aka mosnegi senili
mihai.mihaila: bun
mihai.mihaila: in noaptea asta o sa visezi tu poate un mosneag senil
cimajes: pe cat pariu punem ca nu visez asta?:))
mihai.mihaila: nu pun pariu cu tine
mihai.mihaila: silviule
mihai.mihaila: cum explici tu atatea Sf moaste care s-au descoperit?
mihai.mihaila: ce-s astea?
cimajes: si cate "sf" moaste erau oase de animale?
mihai.mihaila: ma
mihai.mihaila: da nu-s oase
mihai.mihaila: ca au carne pe ele
cimajes: http://www.skepdic.com/ intra acolo si te lamuresti singur:)
mihai.mihaila: nu ma intereseaza prostiile altora pe care le gasesti tu pe net
mihai.mihaila: eu vorbesc cu tine
mihai.mihaila: uite
mihai.mihaila: in poza asta
mihai.mihaila: maica cea din fatza
mihai.mihaila: e din ucraina
mihai.mihaila: a fost in casa la mine
mihai.mihaila: a murit prin 2003
mihai.mihaila: peste 4 ani au dezgropat-o de unde era ca trebuia sa faca un paraclis acolo
mihai.mihaila: au gasit sicriul intact
mihai.mihaila: ea neputrezita si mirosind a mir
mihai.mihaila: si preotul care e staretz acolo e prieten cu taicameu de cand avea el 20 de ani
mihai.mihaila: adik acu are vreo 40
mihai.mihaila: apropo ...o cheama Maica Heruvima
mihai.mihaila: si i se pregatesc actele de canonizare
mihai.mihaila: asta e os de animal?
mihai.mihaila: ce mai zici?
cimajes: deci stai sa citesc ce ai zis:))
cimajes: neputrezirea e datorata unor agenti din sol. Nu e nevoie sa fie chestie divina, de asta, am zis sa citesti acolo:-??
mihai.mihaila: da...
mihai.mihaila: si atunci de ce se mai chinuiau aia sa munifice?
mihai.mihaila: si cum miriosea o mumie?
mihai.mihaila: dar un sfant miroase a mir
mihai.mihaila: e o mireasma deosebita
mihai.mihaila: niciodata nu o sa gasesti doi sfinti cu aceeasi mireasma
mihai.mihaila: m-am inchinat la sute de moaste
cimajes: aham, unu e mai nespalat decat altu
mihai.mihaila: Doamne iartal ca nu stie ce zice
mihai.mihaila: :-S



Leave a Reply.

    Spune NU drogurilor!

    Contact

    [email protected]

    Archives

    November 2009
    October 2009
    September 2009
    August 2009
    July 2009
    June 2009
    May 2009
    April 2009
    March 2009
    December 2008
    November 2008

    RSS Feed