Azi de la religie ne-a dus la biserica. Oh, de cand n-am mai fost pe acolo. Intrat in biserica, m-am uitat in jur sa vad ce si cum, iar cand altii se incolonau la pupat icoane eu, m-am cam retras. Oricum, sunt unele chestii pe care le-am retinut:
1. De ce trebuie sa te pui in genunchi cand trece un popa senil cu afumatoarea?!?!
2. Daca biserica fura atatia bani de la babe si mosnegi, de ce nu-si cumpara un aspirator sa mai faca putina curatenie, ca daca tot stai in genunchi sa nu te murdaresti.
3. Si sa cumpere si niste var, ca erau cam jegosi peretii.
4. Numai babe sclerozate si mosnegi in transa erau pe acolo si ori dormeau ori isi dadeau duhul.
5. Ce e cu intunericul din biserica? Imi aduce aminte de faptul ca si iluzionistii folosesc fum si umbre. O fi cumva ceea ce fac preotii inrudit cu iluzionismul?
6. Intr-o biserica plina de babe si mosnegi ce-si asteapta moartea, o tipa cu cizme negre inalte si cu toc de vreo 10 cm pare...o aparitie..ciudata. Dar eh, pitipoancele-s credincioase, probabil se ruga fata sa nu-i fure nimeni farmecul.
7. De ce exista chiosc chiar in biserica?
8. Melodiile pe care le canta popa (sau cine le canta) cam se aseamana destul de mult cu muzica egipteana..mmm, oare sunt inrudite?

Bonus preluat de la Bezbojnicul
Picture
10/16/2009 03:16:00 am

Eu una nu inteleg de ce se face religie. Unu la mana. Apoi de ce sa obligi sa mearga elevii la biserica...
Si parca puteai face o cerere sa nu faci religie...

Reply



Leave a Reply.

    Spune NU drogurilor!

    Contact

    [email protected]

    Archives

    November 2009
    October 2009
    September 2009
    August 2009
    July 2009
    June 2009
    May 2009
    April 2009
    March 2009
    December 2008
    November 2008

    RSS Feed