Vicii?

11/15/2009

2 Comments

 
E oare chiar asa greu sa te abtii sa nu fumezi, sa nu te droghezi?  Ce daca e "cool"ce daca e la moda sa fumezi, asta inseamna ca si tu trebuie sa faci asta? Nu e greu sa te abtii. Acum nu zic si eu ca biserica sa nu te distrezi, sa nu faci sex sa nu mai stiu eu ce. Mie mi s-a pus pata pe chestiile astea ce provoaca dependenta. Iti distrugi singur viata, si pentru ce? Pentru o perioada in care crezi ca ceea ce faci nu iti dauneaza.
"Eh, o singura data nu-mi face rau", de cate ori nu am auzit vorbele astea...si singura aia data se transforma in mai multe, si fara sa-ti dai seama dependenta apare.  Parerea mea e ca acestia care cedeaza drogurilor, au o personalitate destul de slaba, destul de estompata, daca ei nu au fost destul de incapatanati sa spuna NU...asta e.

Pe de alta parte nu e treaba mea cum iti distrugi singur viata
lena ceea :D
11/14/2009 11:15:55 pm

ca atare
fumezi pentru ca simti nevoia
fumezi pentru ca iti place gustul, mirosul, fumul sau pur si simplu sa tii tigara in mina...
unii indivizi cu o structura sufleteasca saraca fumeaza pentru ca e "cool" dar asta alta chestie...
unora le place autodistrugerea.
cit tine de droguri - unii se drogheaza din plictis, altii pentru a "scapa de realitate"
intelegi?
e tare subtil totusi

Reply
11/16/2009 07:12:08 pm

Nu mi se pare greu deloc. Ba chiar foarte usor.


Si acuma sincer, ce sa gasesti atractiv la o tigara? E ca si cum ai spune ca iti place sa inspiri aerul din teava de esapament. Mai degraba unii fumeaza ca sa nu mai simta fumul altora.

Motive sa fumezi sau sa te droghezi sunt multe.
Asta nu inseamna ca unul macar e bun sau plauzibil. Doar scuze desarte.

Si cel mai enervant e cand vezi pe unul/una care in rest se abtin de la nu stiu ce mancare si bautura sa nu se ingrase, dar apoi se apuca de fumat sau nu se lasa, ce la asta nu se pot cica abtine.
Si scuza cu nu ma las de fumat ca ma ingras e o prostie. Daca te lasi de fumat, intr-adevar iti creste apetitul. Dar nu mananci si gata daca ti-e foame aiurea.

Reply



Leave a Reply.

    Spune NU drogurilor!

    Contact

    [email protected]

    Archives

    November 2009
    October 2009
    September 2009
    August 2009
    July 2009
    June 2009
    May 2009
    April 2009
    March 2009
    December 2008
    November 2008

    RSS Feed