Ehm...Cele mai ciudate vise pe care le-am avut ^^
1. Un cosmar cu o cartita uriasa. Iar respectiva cartita manca tot ce gasea in calea ei. Ceva in gen Godzilla, trebuie sa recunosc ca ma inspaimanta de fiecare data cand am visul asta:))
2. Altul ar fi despre invazii extraterestre. Aterizeaza nesimtitii chiar la mine acasa..
3. Imi amintesc de alt vis: era iarna, zapada, mergeam cine-stie-unde impreuna cu o tipa. Mai aiurea a fost cand au inceput niste vampiri sa ne urmareasca cu o masina:))
4. Aseara am visat ca incercam sa cobor un mic deal, iar la poalele acestuia era un rau.
5. Uneori visez pirati, sunt in casa, apoi intra piratii in casa si imi realizez ca de fapt casa era pe apa si plutea

Adevarul e ca de obicei am vise foarte ciudate...probabil se datoreaza filmelor SF/jocurilor...si mai stiu eu ce:))
8/27/2009 01:36:55 am

Eu cred ca e mai bine vise SF decat vise fantasy/adventure/drama cu vampiri... si eu nici macar n-am fost vreodata vreo vizionatoare de filme cu astfel de creaturi...

Reply

Visam si eu urat.De ceva timp nu mai am vise si dorm linistit.La filme nu prea ma uit(daca vad un film pe saptamana).Acum visez mult cu ochii deschisi dar vise care vreau sa se implineasca :)

Reply
8/27/2009 07:25:01 pm

De exemplu aseara am visat ca mancam o soseta. Sincer sa fiu eu nu mi-as dori sa se implineasca visul:)).

Reply



Leave a Reply.

    Spune NU drogurilor!

    Contact

    [email protected]

    Archives

    November 2009
    October 2009
    September 2009
    August 2009
    July 2009
    June 2009
    May 2009
    April 2009
    March 2009
    December 2008
    November 2008

    RSS Feed