Ce daca unii concurenti au n ani de dans in spate? Ei au venit acolo pentru un anumit caz.
Ce daca un concurent e din Neamt?Ce daca acel concurent e la acelasi liceu cu mine? Ce daca il cunosc pe acel concurent de foarte mult timp? Asta ma obliga sa il votez? Ma obliga sa tin cu el? Nu logic ar fi sa tii cu echipa care iti place cel mai mult?

D'oh...eu tin cu moldoveanca aia bruneta:)) E cute:)

A, este vorba despre "Dansez pentru tine"
10/30/2009 07:13:29 am

Ha! Nu am urmarit Dansez sezonul asta, citesc doar chestii prin ziare...eu initial m-am gandit ca o sa castige Monica Columbeanu pt. k asa ar "da bine" dar am inteles ca e catastrofala la dans, are doua picioare de stanga:)) deci sper sa iasa in curand...mie imi place de radu valcan ca om si cica a fost si bun la dans...si mai e tipa de la reb blonde care cik ar fi dansat cel ami bine acum ce stiu eu? a fost si in seara asta sau se tine maine seara?

Reply
10/30/2009 10:11:23 am

Monica e la fel de gratioasa ca un elefant, dar in fine, depinde daca Irinel a sponsorizat emisiunea sau nu.

Radu Valcan danseaza cu moldoveanca aia cute! Cu asta sa tii, daaa?:))
Pai astazi a fost concursul...

Si o chestie interesanta, azi ajung acasa, si pe usa blocului era lipit afis cu "votati andreea mantea bla bla bla..."

Reply
10/31/2009 03:55:22 am

Am nimerit azi pe Pro Tv si am vazut dansul Monicai la faza aia cu Bollywood...frate, e tare rigida in miscari, mai ales picoarele nu si le poate 'controla' astfel incat sa ii iasa niste miscari feminine, gratioase...
Juriul a fost foarte dragut cu ea...nu se puncteaza cat de bine arata concurentul si nici cat de instarit e sotul si nici cat de faimos e, ci modul in care el danseaza pe scena aia nenorocita...sa nu fii surprins daca MOni ajunge in finala...s-ar putea sa faca producatorii acest joc pentru ca Moni...din pacate, face audienta...

Reply
10/31/2009 07:16:25 pm

Mie mi se pare ca devin cazurile din ce in ce mai putin grave... o sa fiu insensibila la faza asta: S-au terminat oameni gravi bolnavi din Romania ce au nevoie de operatii costisitoare?
Pentru ca la emisiunea asta sunt cel putin 2-3 ale caror cazuri nu au ce cauta...

Cat despre Monica Columbeanu... cum zice si antecesoarea mea, primeste note imens de mari la cat de rigida e. Am vazut ieri emisiunea in reluare. La vals au stat jumatate din dans pe o canapea si restul si-a balanganit Moni picioarele alea ca doua bete. Si i-au dat 8... nu merita nici 6.

Reply
11/1/2009 01:06:30 am

@Hubba Bubba
Eh, eu totusi sper ca nu ajunge chiar in finala Monicuta...Dar asta depinde de cat ii "venereaza" cei din juriu pe Moni si Irinel...

@Diana
Eh, de data asta concurentii danseaza mai mult pentru popularitate, pentru a se vedea la televizor...
Cat despre Moni, daca nu avea canapeaua aia lua note mai mici la cum se misca...Probabil coregrafa a incercat sa restrictioneze miscarile Monicai, sa aibe cat de cat sanse in concurs...

Reply
11/1/2009 06:05:59 am

Sa stii ca si la dansul la genul Bollywood coregrafa a incercat sa nu puna accent pe miscarea picioarelor Monicai.. ma refer doar la dansul asta pentru ca pe asta l-am vazut de la un cap la coada..
Sa nu te surprinda, Moni o sa ajunga undeva prin finala sau cel putin semifinala//ti am explicat mai sus si de ce.

Reply



Leave a Reply.

    Spune NU drogurilor!

    Contact

    [email protected]

    Archives

    November 2009
    October 2009
    September 2009
    August 2009
    July 2009
    June 2009
    May 2009
    April 2009
    March 2009
    December 2008
    November 2008

    RSS Feed