Nu stiu cum sunt altii dar eu la spovedit nu am fost de...muuult timp. De ce sa ma bag sub fusta popei? Ca sunt doar niste perversi pedofili necrofili (babele inca vii se incadreaza aici:D ). Sa afle un om oarecare tot ce gandesc, ce fac, ce vreau eu? Mai bine nu.
Astazi am gasit pe un site cu torrente o colectie de carti numita Sexual Abuse of Minors and Pedophilia by Priests and Clergymen.
Nu am avut timp sa citesc tot ce e acolo, dar poate cineva doreste sa citeasca sa vada cat de "curati" sunt acesti slujitori ai domnului.

Click pe numele colectiei pentru



Leave a Reply.

    Spune NU drogurilor!

    Contact

    [email protected]

    Archives

    November 2009
    October 2009
    September 2009
    August 2009
    July 2009
    June 2009
    May 2009
    April 2009
    March 2009
    December 2008
    November 2008

    RSS Feed