Discutie pe mess cu o...cre(s)tinoida. Cine numara de cate ori mi-a spus ca am pacatuit primeste o portocala

cimajes: Buna, ce faci?
tila_tequila25:Bn fak..,
tila_tequila25:Und stai?d und esti?ce religie esty?
cimajes:sa zicem piatra neamt. conteaza religia?
tila_tequila25:Pai cam da..kti ani ai?
cimajes:18. de ce sa conteze religia?
tila_tequila25:Pai nu-mi place ortodoxii,eo is baptista..ai hi5?
cimajes:nu am. sunt ateu
tila_tequila25:Ateu?oh god.,de ce nu crezi in D-zeu?e mare pacat.hi5 meu e http://yosabbry.hi5.com.
cimajes: deci tu crezi tot ce zice biblia?
tila_tequila25: dc nu krezi in D-zeu?
tila_tequila25: normal
cimajes: pai in biblie spune ca trebuie sa aduc jertfe domnului, in fata cortului marii adunari. ceea ce la noi ar fi primaria , si sa arunc cu sange. deci, daca as omora un animal in fata primariei si as arunca cu sange ce-as pati?
tila_tequila25: biblia este skrisa d knd s-a inaltat isus la cer
tila_tequila25: ucenici lui au skriso
tila_tequila25: nu se omoara animale
cimajes:ok.. uhm am o nelamurire. de ce in mitologia egipteana exista echivalentul lui iisus, ca s-a nascut din virgina, etc?;
tila_tequila25: din virgina?
cimajes : da fecioara maria, chestii,... steaua calauzitoare, si astea apar in mitologia egipteana
tila_tequila25: da din duhul sfant s-a nascut isus
tila_tequila25: maria n-o fost casatorita
tila_tequila25 : nu a fkt q nim
cimajes: dar nu m-ai lamurit ce-i cu asemanarile
tila_tequila25: d-zeu i-a implantat in pantecele ei prin duhul sfant
tila_tequila25: dar ce asemanari?
cimajes : dar de ce in mitologia egipteana e asemanatoare cu crestinitatea?
tila_tequila25: nush
tila_tequila25: asta
cimajes: nu crezi ca , cartea asta de fabule denumita biblie este copiata dupa mitologia egipteana?
tila_tequila25: nu
tila_tequila25: BIBLIA ESTE CARTEA LUI D-zeu
cimajes : oook, si inca ceva, cati ani are lumea? se zice ca are vreo 7000 ani
tila_tequila25: AT SP KN A FAKUT UNIVERSUL SH TOATE ASTEA CE EXISTA?DAK NU DZEU
cimajes: big-bang
tila_tequila25: prostii
cimajes: de ce? si ce-s totusi dinozaurii?
tila_tequila25 : citeste biblia toata sh at poate o sa intelegi,cerei intelepciune lui DZEU
tila_tequila25: ROAGATE INTOTDEAUNA
cimajes: am citit biblia, si de asta am ajuns la concluzia ca-i doar o carte de povesti.
tila_tequila25 : STII CELE 10 PORUNCI?
cimajes: stii ca d-zeu a incalcat cele 10 porunci?
tila_tequila25: DOAMNE NU SP ASTA,K TE PEDEP DZEU
cimajes : n-are decat
tila_tequila25: DZEU NU A INKALCAT CELE 10 PORUNCI
tila_tequila25: z ce o incalkt?
cimajes: dumnezeul tau e un prefacut. daca omoara oameni dar el spune ca noi sa nu omoram.
tila_tequila25 : pe cine o omorat?
tila_tequila25: doamne ce prostii aud d l tn
cimajes: oameni, multi. si daca are de gand sa "instituie" un nou sfarsit al lumii, nu inseamna ca si atunci omoara oameni?
tila_tequila25 : sf lumii stii ce ins?
cimaje: inseamna ca omoara oameni ca sa-i judece el dupa placul lui
tila_tequila25 : knd va fi sf lumi DZEU VA VENII SI VA FI JUDEKATA A FIEKARUI OM,EXISTA RAI SI IAD,DAK U AI FKT NUMAI RELE MRG IN IAD UND VEI ARDE PE VECI
tila_tequila25 : IAR IN RAI VA FI NUMAI FERICIRE,NUMAI VA EXISTA PAKAT,TOTUL VA FI MINUNAT
tila_tequila25: VOM KANTA KANTARI D LAUDA DOMNULUI
cimajes: nu se poate. nu poate exista fericire daca nu este si nefericire. nu poate exista binele daca raul nu exista
tila_tequila25 : dar knd va fi sf lumi asta va fi
tila_tequila25 : skrie si in biblie in APOCALIPSA
cimajes: dar de unde stii tu asta? vreau dovada, nu doar spusele unor mosi senili care au scris carti de povesti (biblia)
tila_tequila25: dovada o sa vz knd va fi sf lumii
tila_tequila25: k exista cu adevarat DZEU
cimajes : atunci eu cum ma convertesc la credinta? atunci va fi prea tarziu. eu vreau dovada acum
tila_tequila25: dar in biblie este toata dovada,k inainte isus era pe pamant apoi s-a inaltat l cer,dupaceea s-a skris biblia in kre skrie tot ce s-a intamplat
tila_tequila25: timp kt era isus pe pamant si dupa
cimajes (: pai de unde ai tu siguranta ca biblia e reala? cartile de povesti cu zane de ce nu-s reale?
tila_tequila25 : biblia e o karte sf,nu e poveste d copii
tila_tequila25 : trebuie
tila_tequila25 : sa krezi
tila_tequila25 : k el ne ajuta
cimajes: sf=stiintifico-fantastica?
tila_tequila25 : nu
tila_tequila25: sfanta
cimajes : da-mi 5 cazuri in care d-zeu a ajutat
tila_tequila25 : u d aia existi pt k EL TEA CREAT
tila_tequila25 : EL A FKT LUMEA
cimajes : ba nu, mama m-a facut
tila_tequila25 : SI PE ADAM SI EVA PRIMII OAMENI?
tila_tequila25 : DUMNEZEU I-a fkt
cimajes : dar de unde stii tu ca adam si eva au existat?
cimajes : parca nu credeai decat in noul testament
tila_tequila25 : stiu
cimajes : de unde stii?
tila_tequila25 : amn2 is adev
tila_tequila25 : sh noul/vechiul test
cimajes : da? oky. atunci vrei sa discutam despre noe?
tila_tequila25 : Eu cred din toata inima in ISUS
cimajes : vrei sa discutam despre noe?
tila_tequila25 : STIU ca el ma ajuta zi d zi
tila_tequila25 : da
tila_tequila25 : q placere
cimajes : mersi: deci, cum a construit el arca?
cimajes : avand in vedere ca nu cunostea cica metalurgia
tila_tequila25 : isus i-a z s-o construiask sh km
cimajes : plus ca si in zilele de azi o arca asa mare, ar fi aproape imposibil de construit
tila_tequila25 : isus i-a z s-o construiask sh km
cimajes : iisus nu s-a nascut mai tarziu? nu-l baga in oala aici
cimajes : de unde a avut el atata lemn pt pluta lui?
tila_tequila25 (: isus at era in cer
cimajes : era in cer si se juca cu puţa in tărnă
tila_tequila25 : doamne
tila_tequila25 : nu vb asa
cimajes : de ce nu?
cimajes : deci, atunci cand dumnezeu a inecat toti oamenii pamantului, nu i-a omorat?
cimajes : nu a incalcat propria sa porunca?
tila_tequila25: nui voie,inceark sa intelegi pana nu e prea tarziu
cimajes : ba da , e voie, pentru ca sunt liber sa gandesc
tila_tequila25 : at knd vei intelege?knd va fi sf lumii?
cimajes : ce sa inteleg?
tila_tequila25 : k exista dzeu
cimajes : atunci cand vor exista dovezi atunci voi crede
tila_tequila25 : ok
cimajes : apropo, spuneai ca nu-ti plac ortodocsii, de ce?
tila_tequila25: eu am incerkt sa fak s intelegi
tila_tequila25 : pt k se inchina l icoane
cimajes: si ce i-ai face unui ortodox ?
tila_tequila25: nik
cimajes: credeam ca l-ai omora cu pietre... cam chestii din astea sunt descrise in biblie
tila_tequila25: nu
tila_tequila25 : eu vreau sa ajung in cer
cimajes : mai am o nelamurire, nu ca mi-ai fi clarificat macar una. ce parere ai de parintii care au un copil. copilul acela se imbolnaveste, dar parintii refuza sa mearga la doctor, optand sa se roage la dumnezeu. copilul moare. a cui e vina?
tila_tequila25: nu e vina nimanui dak se roaga la dzeu
cimajes : dar a murit copilul
tila_tequila25 : si-i cere ajutorul
cimajes : e normal?
cimajes : mda, si de ce dumnezeu nu ii ajuta pe parinti? e prea ocupat sa observe ce fac oamenii cu anumite organe?
tila_tequila25 : adik?
tila_tequila25 : ce organe?
cimajes : sexuale. ca se pare ca e mai preocupat de cine cu cine o face decat de viata copiilor
tila_tequila25 : eu nu te inteleg
cimajes : stiu, am vazut intr-un studiu ca religiosii au un iq mai scazut, dar nu te simti ofensata
tila_tequila25 ): ..
cimajes : app, isus iti da voie sa folosesti internetul? iti da voie sa zici ca pamantul e rotund? a? ca biserica tare e impotriva progresului stiintific
tila_tequila25 : pai u fc ce vrei
tila_tequila25 : dar e pakatul tau
cimajes : de ce sa fie pacat daca eu nu cred in d-zeu. daca un musulman nu crede in d0zeul tau inseamna ca e pacat?
tila_tequila25 : da
cimajes : mda," bun si drept" mai e d-zeu
tila_tequila25 : nu z asa
cimajes : dc?
tila_tequila25 : e pakat
cimajes : e pacat sa gandesti?
tila_tequila25 : nu
tila_tequila25 : ai vz hi5 meu?
cimajes : e restrictionat profilul.
tila_tequila25 : aaa da
tila_tequila25 : las at
cimajes : probabil isus a pus restrictia sa nu vad eu un pacatos pozele
tila_tequila25 : nu
tila_tequila25 : eu am pus asa
tila_tequila25 : pune poza l av q tn
cimajes : d'oh, e clara treaba cu iq-ul, tu chiar credeai ca nu imi dau seama de asta? de ce sa pun poza?
tila_tequila25: sa te vad
cimajes : am coarne
tila_tequila25 : pai pune
tila_tequila25 : s vad
                     incerc sa ii trimit o poza de pe google cu un demon
cimajes : da accept, sau nu te lasa sfantul antivirus?
tila_tequila25 : pune l av
tila_tequila25 : q tn
cimajes : nu pun la avatar pt ca poza pe care o am acum nu-i salvata in pc asta, si daca schim o pot pierde
tila_tequila25 : nu kont
cimajes : ba pt mine conteaza
tila_tequila25 : k sasa e desene
cimajes : si ce daca? si asa biblia e facatura, de ce crezi in ea? la fel si eu cu poza
cimajes : tin la ea. vrei sa ma vezi dai accept la poza aia. nu vrei asta e
tila_tequila25 : eu cred in cuvantul domnului
cimajes : si domnul iti zice sa nu dai accept?
tila_tequila25 : nu glumi pe seama domnului
cimajes : mda, deci, dai sau nu accept?
tila_tequila25 : nam pr nik
             se pare ca sfantul antivirus nu o lasa sa vada unde trebuie sa        apese pe accept, asa ca incerc inca o data sa ii trimit poza
cimajes : aici, da accept
tila_tequila25 ): nu vad nik mh
cimajes : oh sfinte iq
tila_tequila25 : daia tam z sa pui l av
cimajes : nu pun la avatar
tila_tequila25 : of
cimajes : http://thehostess.files.wordpress.com/2008/06/the-devil.jpg
Picture
cimajes: uite
cimajes : asta sunt eu
tila_tequila25 : ala nu esty u
cimajes : ba da
cimajes : asa ma vede omenirea
cimajes : eu sunt ala rau, incerc sa iau oameni in iad
tila_tequila25 : at iti dau ign
           
                     Si dusa a fost



Leave a Reply.

    Spune NU drogurilor!

    Contact

    [email protected]

    Archives

    November 2009
    October 2009
    September 2009
    August 2009
    July 2009
    June 2009
    May 2009
    April 2009
    March 2009
    December 2008
    November 2008

    RSS Feed