"intreaba populatia daca vrea ea unirea cu basarabia?:))...sunt foarte curioasa :D"

Dupa cum se vede, o prietena din Moldova mi-a cerut sa fac un sondaj, noi, romanii, vrem sau nu unirea cu Basarabia? Asa ca ii rog pe toti cei care citesc acest post sa isi spuna parerea, ne unim sau nu ne unim?

L.
4/8/2009 06:16:04 am

parerea mea ..k nu ne unim. trebuie sa argumentez?:)) plm ..nu prea o am cu istoria, insa pot comenta k romania e de cacat si asta consider motivu pt kre nu se va uni :-j..banuiesc ca veti incepe sa`mi comentati raspunsu, insa asta este parerea mea :) !

Reply
4/8/2009 07:28:15 am

Si daca ne unim, ce rezolvam?
Da, exista dezideratul de unire a neamului.
Dar oare cati cetateni vor sa se uneasca R. Moldova cu Romania? Oare nu sunt si cetateni romani care vor ca Ardealul sa revina Ungariei? Sunt.

Pana la urma, personal mi-e oarecum indiferent. Sunt si avantaje si dezavantaje.
Rational vorbind, e greu... sunt prea multe chestiuni interne si externe legate de acest subiect care nu tin de cele doua tari, ci de puteri externe.

Deci ne unim sau nu ne unim.
Desi probabilistic vorbind... nu cred ca ne unim.

Oricum, problema e pusa gresit. Nu e vorba de unire aici. Ci de un stat care are nevoie de o organizare mai buna, de un viitor mai solid. Cred ca adevaratul ajutor al Romaniei nu e deocamdata unirea, ci sprijinirea lor de a construi un stat mai bun pentru cetatenii lui. Dar noi nu putem face asta pentru statul nostru.

Reply
4/8/2009 09:32:18 pm

pey parerea mea este ca nu ne vom uni...romanii sunt prea egoistii lacomi de putere nuj pnm :d

Reply
DUD
4/8/2009 10:07:24 pm

Ar fi bine sa ne unim dar exista MULTE impedimente...in sf...si apoi vom avea nu doar unguri in tara, ci si rusi!

Reply
4/8/2009 11:03:46 pm

@ DUD
daca am avea rusi in tara, vom avea si rusoaice... Asta nu e un lucru bun? a?

Sa-mi spun si eu parerea...pai imi e oarecum indiferent daca ne unim sau nu...
Dar, daca totusi ne unim ar fi mai usor sa ne intalnim cu cei din Moldova...

Reply
white ghost
4/9/2009 04:37:16 am

Eu cred ca nu ne vom uni, din cate am inteles tinerii aia nu au vreo sansa sa castige.
Asta pentru ca in Moldova nu sunt asa de multi romani pe cat credem noi, sunt in jur de 35 %, deci daca ii intreaba cineva daca daca vor unire rusii vor spune " nu"
Mie imi e mila de ce vor pati cei care se impotrivesc @_@

Reply



Leave a Reply.

    Spune NU drogurilor!

    Contact

    [email protected]

    Archives

    November 2009
    October 2009
    September 2009
    August 2009
    July 2009
    June 2009
    May 2009
    April 2009
    March 2009
    December 2008
    November 2008

    RSS Feed